A BLACK FRIDAY KAMPÁNY
A Black Friday Kampányban való részvétel az alábbi részvételi feltételek mellett történik: A Kampány időtartama: 2021. november 22. 00:00 órától 2021. november 28. 23:59 óráig („Kampány”).
PP HUNGARY SOLUTIONS Kft., mint a webáruház üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy egyes Termékek esetében korlátozza, hogy egy vásárló hány darabot vehet meg azokból a Kampány során. Az előbb említett korlátozás esetén a webáruház rendszere automatikusan meggátolja, hogy a vásárló több Terméket helyezzen a kosarába a Kampány ideje alatt, mint az adott Termékre vonatkozó megengedett vásárlási mennyiség.
A Kampányban aktuálisan elérhető termékek listáját a www.gorillawear.hu oldalunkon találod.
A beérkezett megrendelések érkezésük sorrendjében kerülnek feldolgozásra. A megrendelésed feldolgozása után értesítünk amennyiben fennállna a készlethiány.
A kampány időtartama alatt az átváltoztatás jogát fenntartjuk. Illetve az akcióban meghirdetett termékekre vonatkozó kedvezmények kizárólag a készleten lévő termékekre vonatkozik az alábbiak szerint.
Akció időtartama alatt a megjelenített kedvezményt egy Készlethiány alá sorolt termék megrendelése esetén, kizárólag kifizetett (webáruház felületén bankkártyával, előre átutalt, illetve személyesen üzletünkben kifizetett termékek esetében vehető igénybe) termékekre tudom (időkorlát nélkül) a beérkezésük után is biztosítani a kedvezményes árat.
Minden egyéb esetben az akcióban meghirdetett termékekre vonatkozó kedvezmények kizárólag a készleten lévő termékekre vonatkoznak!
Webáruházunk felületén megrendelt termékekre biztosítunk cseregaranciát (méretprobléma esetén), amennyiben az nem egy kifutó kategória alá sorolt termék. A csomagcserére vonatkozó feltételekről a GYIK-ben tájékozódhatsz.
Kifutó termékek:
Mi történik, ha kifutó kategória alá tartozó terméket rendeltél meg:
A korlátozott számban, megjelenített, mérethiányos, gyártó által már nem gyártott rendelkezésre álló termékeket kizárólag a készlet erejéig áll módunkban kiküldeni. Termékek pótlása nem lehetséges, mert ezek a termékek kifutó termékek!
Ebben az esetben nem tudjuk teljesíteni a megrendelésed, mert korlátozott számban megjelenített, mérethiányos, gyártó által már nem gyártott terméket rendeltél. Termékeket kizárólag a készlet erejéig áll módunkban kiküldeni.
Termékek pótlása nem lehetséges, kifutó termékek! Ebben az esetben felajánljuk más termékre csere lehetőséget. Amennyiben nem sikerül más terméket választanod, vagy nem érünk el a megadott elérhetőségeid egyikén egyeztetés céljából. Töröljük a megrendelésedből a kifutó hiányzó terméket, valamint a további megrendelt készleten lévő termékeket kiszállíttatjuk részedre.
Amennyiben a megrendelésed kizárólag kifutó termékeket tartalmaz töröljük a megrendelésed, melyről emailben értesítünk. Továbbiakban semmilyen követelés, kötelezettség nem áll fent cégünk és a megrendelő között.
Készlethiányos termék megrendelése esetén:
Felvesszük Veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a megrendelésed állapotáról!
Természetesen a készlethiány alatt sorolt terméket beérkezése után költségmentesen kiszállíttatjuk részedre.
Amennyiben a pillanatnyi készlethiány miatt nem elérhető termék beérkezésének időpontja nem felelne meg számodra, kérésedre kivesszük a megrendelésedből a hiányzó terméket és lehetőséget adunk egy új termék kedvezményes áron való megvásárlására.
Ha nem élsz ezzel a lehetőséggel, válaszleveledben kérlek add meg a bankszámlaszámod, amire visszautalhatjuk a kifizetett összeget. A készleten lévő megrendelt termékeket, egyeztetés után GLS szerződött partnerükkel kiszállíttatjuk megrendelésed másnapján, hogy mielőbb viselhesd új Gorilla Wear ruháid és részesülj a GW életérzésben.
Cégünk fenntartja a jogot, hogy a Kampány időtartama alatt a kedvezménnyel kínált termékek körét megváltoztassa, felcserélje. Egyes termékeket cégünk fokozatosan von be vagy vesz ki a Kampányból.
E termékek tehát nem feltétlenül a Kampány elejétől kezdve, vagy annak utolsó napjáig érhetőek el a kedvezményes áron.
A Kampányban a Termék kedvezményes áron történő megvásárlása akkor valósul meg, ha a Vásárló megrendelését webáruházunk visszaigazolja és a Vásárló a Termék árát kifizeti (a Terméknek a kosárba történő elhelyezése nem minősül a Termék megvásárlásának). Amennyiben a Vásárló az Utánvétes kifizetést választotta, elegendő a rendelést leadnia cégünk számára, a kedvezményre azonban csak az utánvét kifizetése esetén jogosult, a termék átvételével egy időben.
A Kampányban résztvevő termékeket kizárólag interneten keresztül, illetve személyesen lehet megvásárolni.
A Kampány időtartama: 2021. november 22. 00:00 órától 2021. november 28. 23:59 óráig
Mit jelent a "szállítási idő" felirat, illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?
A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a gorillawear.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeres Téged.
Megrendelésem feldolgozása hol tart?
Megrendelésed állapotáról bejelentkezés után a rendelések menüpont alatt tudsz tájékozódni. A képernyőn, felül látható belépés menüpontban, e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz bejelentkezni, majd tájékozódni vásárlásaidról. Rendeléseim menüpont alatt megtalálod a rendelésszámhoz tartozó küldemény állapotára (státuszára) vonatkozó tájékoztatásokat.
A megrendelt termék elfogyott?
Ritkán, de előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.
Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?
Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.
Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?
Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!
Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?
Szerződött futárcégünk a GLS 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes) vagy a GLS Mobil Appon keresztül (https://gls-group.eu/HU/hu/mobile-app), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.
Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?
Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.
Nem tudom a megrendelést rögzíteni a gorillawear.hu webes felületén?
Rendelésed leadhatod az info@gorillawear.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:
Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.
Személyes átvétel?
Személyes átvételre üzletünkben kerülhet sor, 1033 Budapest, Bogdáni út 1. alatt, nyitvatartási időben.
- Nyitva tartás:
- Hétfő: 12.00-16:00
- Kedd: 12.00-16:00
- Szerda: 12.00-16:00
- Csütörtök: 10.00-18:00
- Péntek: 10.00-18:00
- Sz.: 10.00-14.00
- V.: zárva**
A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?
A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékeken megjelenített matricákon, címkéken.
Fizetési feltételek?
Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.
Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?
Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.
A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?
Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!
Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?
Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében. A szállítási határidő növekedhet amennyiben a termék nincs raktáron, vagy gyártás alatt van, de erről értesítünk benneteket a regisztrációnál megadott elérhetőségeitek egyikén.
Fizetnem kell a szállításért?
Igen, a szállítási díj megállapítása, a GLS futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.
Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?
Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.
Mit tegyek ha az Utolsó darabok közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?
Ez a termék, ebben a méretben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más színben, kapható-e a méretedben.
Megvehetem a kifutó termékeket olcsóbban?
Igen, létrehoztunk erre egy felületet, a www.fitshop.hu oldalon, ahol kifutó termékeinket akár 50% kedvezménnyel tudod megvásárolni. KATTINTS IDE!
Hova kell visszaküldenem a csomagot?
Amennyiben a megrendelt termék mérete nem megfelelő, a következő címre, üzletünk címére címezzétek (1033 Budapest, Bogdáni út 1.) a visszaküldeni kívánt csomagot. Elérhetőségeink egyikén kérhettek csomagcserét is!
Árucsere (csomagcsere):
A termék(ek) csomag cseréje esetleges méretprobléma esetén: (Csomagcsere)
Választhatod opcióként a csomagcserét is! Ha megrendelt termék(ek) valamelyikével méretprobléma lépne fel, Csomagcsere igénylés esetén az alábbi többletköltséggel kell számolnod.
- 1750 forintos többletköltség (a csomag kiszállításáért)
+ 800 forintos többletköltség (a csomag visszaszállításáért)
= 2550 forintos összköltség
A különbözetet átutalással (előre utalással) is kifizetheted! Ebben az estben a fenti szállítási árak vonatkoznak a csomagcserédre. Amennyiben az előre utalás lehetőség kedvezőbb számodra, jelezd nekünk a cserélni kívánt termék egyeztetésénél, mert a számla kiállításánál ezt az opciót jelöljük meg fizetésnek. Ebben az estben a fenti szállítási árak vonatkoznak a csomagcserédre.
Kérlek pontos összeget utalj, ezzel megsegíted a számla kikeresését, ezzel elkerülve az esetleges többletmunkát, félreértéseket. A megjegyzés rovatba írd be a megrendelés azonosítót is! Köszönjük! J
Árucsere (csomagcsere), a különbözetet utánvétellel szeretnéd kiegyenlíteni:
Mást szeretnél az előzőekben megrendelt termék helyett, de termék ára nagyobb, mint amit előzőleg már kifizettél? Amennyiben a különbözetet utánvétellel szeretnéd kifizetni, az összeget a csomag kiszállításánál készpénzben a GLS futárnak megbízott szerződött partnerünknek (a csomagjaink kiszállításával egyidőben kell megfizetned, bankkártyával, illetve készpénzzel az átvételkor). Ennek további költsége van, 450 forint.
Ebben az estben az alábbi szállítási díjak vonatkoznak a csomagcserédre. Amennyiben az utánvétes lehetőség kedvezőbb számodra, jelezd nekünk a cserélni kívánt termék egyeztetésénél, mert a számla kiállításánál ezt az opciót jelöljük meg fizetésnek.
- 1750 forintos többletköltség (a csomag kiszállításáért)
+ 800 forintos többletköltség (a csomag visszaszállításáért)
+ 450 forintos többletköltség (a csomag utánvételes kiszállításáért)
= 3000 forintos összköltség