Kosár tartalma:
A kosár üres
0,-Ft
 
Kosaram  

Gorilla Wear | Fitnesz - Body Building sport ruházat és kiegészítők | GY.I.K.

Black Friday + Just4U 2.0 akció


BLACK FRIDAY hétvége + JUST FOR U v2.0 
20-60% KEDVEZMÉNY kedd éjfélig! 
- 30 ezer Ft vásárlás felett AJÁNDÉK TRIKÓ!
- 40 ezer Ft vásárlás felett AJÁNDÉK PÓLÓ!

Mi a feladatod? :) 
- válaszd ki a neked tetsző ruhákat és kiegészítőket 20-60% kedvezménnyel
- nézd meg a végösszeget a kosárban
- ha elérted a 30 ezer Ft-ot, akkor válassz ki egy trikót a kínálatunkból
- ha elérted a 40 ezer Ft-ot, akkor válassz ki egy pólót a kínálatunkból
- a póló vagy trikó nevét, színét és méretét írd be a megrendelés megjegyzésébe
- az ünnepek után várd a futárt és vedd át az új cuccokat
- viseld egészséggel a ruhákat és hirdesd az igét mennyire jó a Gorilla Wear :)


Mit jelent a "szállítási idő" felirat, illetve ténylegesen mennyi időn belül kapom meg a megrendelt terméket?

A "szállítási határidő" A megrendelés elküldése és a házhoz kézbesítés közötti munkanapok számát jelenti. A feltüntetett szállítási határidő mindig a pillanatnyi készlettől függ. Változása folyamatosan módosul! A szállítási határidőként megadott adatok ezért tájékoztató jellegűek, a gorillawear.hu részére kötelezettséget nem jelentenek. Amennyiben a megrendelt terméket 3 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, munkatársunk az általad megadott elérhetőségeid valamelyikén egyeztetés céljából felkeres Téged.

Megrendelésem feldolgozása hol tart?

Megrendelésed állapotáról bejelentkezés után a rendelések menüpont alatt tudsz tájékozódni. A képernyőn, felül látható belépés menüpontban, e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz bejelentkezni, majd tájékozódni vásárlásaidról. Rendeléseim menüpont alatt megtalálod a rendelésszámhoz tartozó küldemény állapotára (státuszára) vonatkozó tájékoztatásokat.

A megrendelt termék elfogyott?

Ritkán, de előfordulhat, hogy egy termék mind saját, mind importőr (beszállító) partnerünk készletéről elfogy, vagy éppen gyártás alatt van. Amennyiben a termék 3 munkanapon belül nem szerezhető be, írásban értesítünk a várható beszerzés időpontjáról, illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Természetesen, ha élni szeretnél az általunk felajánlott termékkel (e-mailben, vagy telefonon előzőekben egyeztetésre került tételt, megbeszélt, egyeztetés után), akkor postázzuk részedre. Ez esetben természetesen lehetőséged van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendeléseddel kapcsolatosan küldött levelünk 8 munkanapon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.

Néhány nappal ez előtt még láttam a terméket a web áruház kínálatában, jelenleg nem találom?

Termék, amelyik mint saját, mint importőr, beszállítónk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül beszállítás nem érkezik belőle, inaktiválásra kerül. Eltávolítjuk ideiglenesen oldalainkról a terméket. Amint, a termékből ismét készlettel rendelkezünk, rendelhető lesz a beszállítótól, újra aktiváljuk.

Eltelt a 3. munkanap, nem érkezett meg a megrendelt termék, továbbá visszajelzést sem kaptam, mit tegyek?

Ennek kizárólag technikai oka lehet! A megrendelés, készletről levonás feldolgozása automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai hiba lehet a háttérben, kérjük, lépj kapcsolatba velünk!

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt!

Megkaptam a kiszállításról az értesítőt, azonban a megrendelt termék a 2. munkanap elteltével sem érkezett meg, mit tegyek?

Szerződött futárcégünk a GLS 24-48 órán belüli szállítást vállal, ezért, ha a kiküldött szállítási értesítést követő 2. munkanap elteltével sem kaptad meg a csomagod, akkor a GLS internetes felületén, ügyfélszolgálatánál kérhetsz csomagkövetési tájékoztatást a (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes) vagy a GLS Mobil Appon keresztül (https://gls-group.eu/HU/hu/mobile-app), illetve keresd a vevőszolgálatunkat, elérhetőségeink egyikén. Előfordult már, hogy a regisztráció, vagy a postai cím berögzítése során valamely a szállítási címre utaló hivatkozásnál elírás történt. Természetesen, ha ez a mi hibánk, az ezzel kapcsolatos költségeket átvállaljuk.

Mi a teendőm, ha a kézbesített csomagot sérültnek látom?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak találod, még a futár jelenlétében a sérülést vagy hiányt a csomag átvétele előtt, a kézbesítés helyszínén rögzítsétek egy jegyzőkönyvben. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész/kiegészítők hiányára vonatkozó észrevételt nem áll módunkban elfogadni.

Nem tudom a megrendelést rögzíteni a gorillawear.hu webes felületén?

Rendelésed leadhatod az info@gorillawear.hu e-mail címére elküldött, elektronikus levél formájában is. Ez esetben az alábbi adatokat szükséges rögzítened a rendelés elfogadásához:

Szállítási név, cím:
Számlázási név, cím:
Termék típusa / bruttó ára a rendeléskor:
Telefonszám:
E-mail cím:
Fizetés módja (előreutalás/utánvét):

Megjegyzés: A hiányosan megadott adatok esetén a rendelésed nem tudjuk elfogadni. Továbbá, ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeid egyikén sem, 8 munkanapon belül a megrendelésed töröljük.

Személyes átvétel?

Személyes átvételre üzletünkben kerülhet sor, 1033 Budapest, Bogdáni út 1. alatt, 10-18 óráig.

A látható képekkel nem teljesen egyezik meg a vásárolt termék?

A termék képek esetenként csak illusztrációk. Sok esetben előfordul, hogy a gyártó bejelentés nélkül változtat a termékeken megjelenített matricákon, címkéken.

Fizetési feltételek?

Jelenleg három fizetési forma közül választhatsz. Készpénzben az áru átvételekor (utánvét), bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással (előreutalással), Banki utalás választása esetén, azonban csak a vételár, postaköltséggel növelt számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a megrendelt terméket, termékeket.

Az árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak?

Igen. A web áruházban minden feltüntetett ár az általános forgalmi adóval növelt bruttó fogyasztói ár.

A feltüntetett árak tartalmazzák az akciós kedvezményt?

Igen. Amelyik termék mellett látod a %-os kedvezményt (pl. AKCIÓ -40%), annak az ára már tartalmazza a kedvezményt. Az ilyen esetekben a részedre megadott pl. 5% 10%, 20%, 25% állandó kedvezményed nem vehető igénybe. A kedvezmények nem összevonhatóak!

Mi történik, ha rendelés leadás után megváltozik az ár?

Nálunk a Vásárló az első! A vásárló mindenképpen a számára kedvezőbb áron kapja meg a terméket! Amennyiben az ár a rendelés leadása óta emelkedett, akkor is a rendeléskor érvényes áron szállítjuk ki részedre a terméket. Abban az esetben, ha az ára a terméknek csökkent a rendelés leadása és a postázás időtartamában, a weboldalunkon megjelenített árához, áraihoz képest, természetesen az olcsóbb áron kapod meg a megrendelésedben rögzített terméket, termékeket.

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek túlnyomó többségében. A szállítási határidő növekedhet amennyiben a termék nincs raktáron, vagy gyártás alatt van, de erről értesítünk benneteket a regisztrációnál megadott elérhetőségeitek egyikén.

Fizetnem kell a szállításért?

Igen, a szállítási díj megállapítása, a GLS futárszolgálat, megrendelés pillanatában-érvényben lévő, cégünk részére biztosított kedvezményes díjszabása alapján történik.

Megváltozott a szállítási címem, mit tegyek?

Saját profilodban történt bejelentkezésed után, az erre vonatkozó menüpont alatt tudod a személyes adataidat megváltoztatni, majd elmenteni a módosításokat.

Mit tegyek ha az Utolsó darabok közül néhány terméket nem tudok a kosárba tenni?

Ez a termék, ebben a méretben már sajnos nem kapható. A gyártó megszüntette a termék gyártását. Esetleg nézd meg más színben, kapható-e a méretedben.

Megvehetem a kifutó termékeket olcsóbban?

Igen, létrehoztunk erre egy felületet, a www.olcsoaruk.hu oldalon, ahol kifutó termékeinket 50% kedvezménnyel tudod megvásárolni. KATTINTS IDE!

Hova kell visszaküldenem a csomagot?

Amennyiben a megrendelt termék mérete nem megfelelő, a következő címre, üzletünk címére címezzétek (1033 Budapest, Bogdáni út 1.) a visszaküldeni kívánt csomagot, vagy elérhetőségeink egyikén kérjetek csomagcserét.

Árucsere:

A termék(ek) csomag cseréje esetleges méretprobléma esetén: (Csomagcsere)  

Választhatod opcióként a csomagcserét is! Ha megrendelt termék(ek) valamelyikével méretprobléma lépne fel, Csomagcsere igénylés esetén az alábbi többletköltséggel kell számolnod.

-         1250 forintos többletköltség (a csomag visszaszállításáért)

-       +1750 forintos többletköltség (a csomag kiszállításáért)

-       =3000 forintos összköltség

 

Melyet a csomag kiszállításánál kézpénzben a GLS futárnak (a csomagjaink kiszállításával megbízott szerződött Partnerünknek) kell megfizetned, bankkártyával, illetve készpénzzel az átvételkor.

 

A különbözetet átutalással (előre utalással) is kifizetheted! Amennyiben ez a lehetőség kedvezőbb számodra, jelezd nekünk a cserélni kívánt termék egyeztetésénél, mert a számla kiállításánál ezt az opciót jelöljük meg fizetésnek. Kérlek pontos összeget utalj, ezzel megsegíted a számla kikeresését, ezzel elkerülve az esetleges többletmunkát, félreértéseket. A megjegyzés rovatba írd be a megrendelés azonosítót is! Köszönjük! J


Rólunk

RólunkKapcsolatGY.I.K.

Vásárlási információk

Fizetési lehetőségekÁltalános Szerződési FeltételekAdatkezelési SzabályzatA vásárlás menete

Elérhetőségünk

? Copyright 2013-2018 PP Hungary Solution Kft. Minden jog fenntartva!
● Uraknak
CIPŐKPÓLÓKTRIKÓKCIPZÁROS FELSŐKKAPUCNIS FELSŐKKAPUCNIS CIPZÁROS FELSŐKHOSSZÚUJJÚ FELSŐKDZSEKIKPULÓVEREKNADRÁGOKLEGGINGEKSHORTOKSAPKÁKKIEGÉSZÍTŐKAJÁNDÉK UTALVÁNYOK
● Hölgyeknek
CIPŐKPÓLÓKTRIKÓKKAPUCNIS CIPZÁROS FELSŐKHOSSZÚUJJÚ FELSŐKPULÓVEREKNADRÁGOKSPORT MELLTARTÓKLEGGINGEKSHORTOKSAPKÁKKIEGÉSZÍTŐKAJÁNDÉK UTALVÁNYOK
● ÚJ Termékek
● Havi akció
● AKCIÓK
● Információk

Kategóriák
Webáruházunk, a működéséhez sütiket (cookie-kat) használ. Az oldal további böngészésével hozzájárulok a sütik használatához.
A lap tetejére
Kosaram  
   A kosár üres